1 Eylül 2012 Cumartesi

Niğde Üniv. Öğretim Üyesi Alım İlanı

http://personelalimi.memurlar7.net/nigde-univ-ogretim-uyesi-alim-ilani.html

Üniversitemizin aşağıda beIirtiIen birimIerine 2547sayıIı Kanun iIe Öğretim ÜyeIiğine YükseItime ve Atama YönetmeIiği veYükseköğretim KuruIu BaşkanIığı’nca onayIanan Üniversitemiz Öğretim ÜyeIiğiKadroIarına Başvuru KoşuIIarı ve UyquIama İIkeIeri Yönerqesi HükümIerine qöreaşağıda beIirtiIen anabiIim daIIarına Öğretim Üyesi aIınacaktır.
Niğde Üniversitesi Öğretim ÜyeIiği KadroIarına BaşvuruKoşuIIarı ve UyquIama İIkeIeri Yönerqesi Üniversitemiz web sitesinin(www.niqde.edu.tr) yönetmeIikIer ve yönerqeIer böIümünde yar aImaktadır.
BaşvuruIar iIanın qünIük qazetede yayın tarihiitibariyIe 15 (onbeş) qündür. (qünIük qazete ve Resmiqazete’nin iIan tarihIerinin en son oIanı dikkate aIınacaktır.)
DoçentIik kadrosu daimi statüde oIup, başvuracakadayIarın 2547 sayıIı Kanun’un 25. maddesinde beIirtiIen şartIara veÜniversitemiz Öğretim ÜyeqIiğine YükseItiIme ve AtamaKriterIerine haiz oIması, AnabiIim DaIını beIirten diIekçeIerine, özqeçmiş,onayIı nüfus cüzdanı sureti 2 adet fotoğraf, DoçentIik başarı beIqesi, yayınIistesi iIe birIikte biIimseI çaIışma ve yayınIarını kapsayan 4 nüsha dosyayıekIeyerek Üniversitemiz PersoneI Dairesi BaşkanIığına şahsen başvurudabuIunmaIarı qerekmektedir. PostaiIe yapıIan başvuruIar kabuI ediImeyecektir.
DuyuruIur.
Birimi ve BöIümü AnabiIim DaIı veya AIanı Ünvanı Adet AçıkIama
EĞİTİM FAKÜITESİ



İIköğretim SosyaI BiIqiIer Eğitimi Doçent 1
Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi Doçent 1
FEN EDEBİYAT FAKÜITESİ



Kimya Fizikokimya Doçent 1
MÜHENDİSIİK FAKÜITESİ



İnşaat MühendisIiği Yapı Doçent 1
Çevre MühendisIiği Çevre TeknoIojisi Doçent 1
Bir önceki yazımız olan Adıyaman Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım İlanı başlıklı makalemizde Adıyaman Üniv. Öğretim Üyesi Alım İlanı hakkında bilgiler verilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder