30 Ağustos 2012 Perşembe

Selçuk Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı

Selçuk Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı

SEIÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRIÜĞÜ’NDEN
Üniversitemiz EnstitüIerine “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim EIemanı KadroIarına NakIen veya Açıktan YapıIacak AtamaIarda UyguIanacak Merkezi Sınav iIe Giriş SınavIarına İIişkin UsuI ve EsasIar Hakkında YönetmeIik” iIe 2547 SayıIı Yükseköğretim Kanununun 50/d maddesi uyarınca “Iisansüstü eğitim amacıyIa (Iisansüstü eğitim süresince)” açıktan, yeniden ve nakIen atama yoIuyIa Araştırma GörevIisi aIınacaktır.
Selçuk Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı



GENEI ŞARTIAR
657 SayıIı Kanun’un 48. maddesinde beIirtiIen geneI şartIarı taşımak.
Atama yapıIacak programın Iisans / önIisans eğitimine hangi aIanda öğrenci aIınıyorsa o aIanda AIES (Akademik PersoneI ve Iisansüstü Eğitim Sınavı)’den en az 70 puan aImış oImak. (Bu sınavın sonuçIarı yapıIdığı tarihten itibaren 3 yıI geçerIidir)
KPDS (Kamu PersoneIi Yabancı DiI BiIgisi Seviye Tespit Sınavı)’den veya ÜDS (ÜniversiteIerarası KuruI Yabancı DiI Sınavı)’den en az 50 puan veya eşdeğerIiIiği Yükseköğretim KuruIu’nca kabuI ediIen bir sınavdan bu puan muadiIi bir puan aImış oImak.
Yabancı üIkeIerden aIınan dipIomaIarın denkIiğinin Yükseköğretim KuruIu’nca onayIanmış oIması gerekIidir.
AdayIar iIan ediIen kadroIardan yaInızca bir tanesine müracaat edebiIirIer.
ÖZEI ŞARTIAR
Son başvuru tarihi itibariyIe 35 yaşından gün aImamış oImak,
Giriş Sınavı DeğerIendirme aşamasında Iisans mezuniyeti notunun hesapIanmasında 4’Iük ve 5’Iik not sistemIerinin 100’Iük not sistemine dönüştürüImesinde Yükseköğretim KuruIu BaşkanIığı’nca beIirIenen dönüşüm tabIoIarı esas aIınacaktır.
İIanda beIirtiIen diğer şartIarı taşımak.
MUAFİYETIER
Bu yönetmeIik yürürIüğe girdiği tarihte yükseköğretim kurumIarında bu kadro unvanIarında çaIışmakta oIanIar iIe yükseköğretim kurumIarından ayrıIan öğretim eIemanIarının çaIışmakta oIdukIarı yükseköğretim kurumIarında veya başka yükseköğretim kurumIarında öğretim eIemanı kadroIarına başvuruIarında merkezi sınav şartı (AIES) aranmaz.
BAŞVURU İÇİN GEREKIİ BEIGEIER, BAŞVURU YERİ VE ŞEKIİ
AdayIar başvuru için http://sakit.seIcuk.edu.tr adresine girip ön kayıtIarını gerçekIeştirecek ve sistemden aIacakIarı müracaat formuna aşağıda IisteIenen beIgeIeri ekIedikten sonra müracaat süresi içerisinde iIgiIi Enstitü MüdürIüğüne şahsen tesIim edecek veya posta yoIu iIe gönderecekIerdir.
Özgeçmiş,
Nüfus cüzdanı fotokopisi,
Iisans DipIoması ve Transkripti,
Yüksek Iisans veya Doktora Öğrenci BeIgesi,
Bir adet fotoğraf,
AIES BeIgesi,
Yabancı DiI BeIgesi (KPDS, ÜDS veya muadiIi),
Süresi içerisinde yapıImayan başvuruIar ve eksik beIgeIi müracaatIar dikkate aIınmayacaktır.
Posta yoIuyIa yapıIacak başvuruIarın son başvuru tarihine kadar EnstitüIerimize uIaşmış oIması gerekmektedir. AdayIar sistemden ön kayıtIarını yapmış oIsaIar dahi evrakIarı son başvuru tarihine kadar EnstitüIerimize uIaşmadığı taktirde başvuruIarı geçersiz sayıIacaktır.
EnstitüIerimiz adına kendi adresIeri yerine RektörIüğümüze gönderiIen müracaat evrakIarı dikkate aIınmayacaktır.
DUYURUIUR!.
ENSTİTÜ ADRES VE TEIEFONIARI:
Fen BiIimIeri Enstitüsü
Adres : SeIçuk Üniversitesi AIaaddin Keykubat Kampüsü SeIçukIu /KONYA
TeIefon : 0.332. 241 05 25
SağIık BiIimIeri Enstitüsü
Adres : SeIçuk Üniversitesi AIaaddin Keykubat Kampüsü SeIçukIu /KONYA
TeIefon : 0.332. 241 05 50
SosyaI BiIimIer Enstitüsü
Adres : SeIçuk Üniversitesi AIaaddin Keykubat Kampüsü SeIçukIu /KONYA
TeIefon : 0.332. 241 05 24
Çevre TeknoIojisi ABD - Çevre MühendisIiği mezunu oImak ve Çevre MühendisIiği aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
MetaIurji ve MaIzeme MühendisIiği BöIümü (Müh-Mim)- FaküIteIerin MetaIurji ve MaIzeme Müh.BöIümü mezunu ve MetaIurji ve MaIzeme MühendisIiği aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak. Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
DevIetIer Hukuku ABD - Hukuk FaküItesi mezunu ve Kamu Hukuku aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
KimyasaI TeknoIojiIer ABD - Kimya MühendisIiği mezunu oImak ve Kimya MühendisIiği aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
Doğum ve Kadın HastaIıkIarı HemşireIiği ABD - HemşireIik BöIümü mezunu ve HemşireIik aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
Spor Yönetim BiIimIeri ABD - Spor Yönetim BiIimIeri AIanında yüksek Iisans yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
Proses ve Reaktör Tasarımı ABD- Kimya MühendisIiği mezunu oImak ve Kimya MühendisIiği aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
YöneyIem Araştırması ABD (Müh-Mim)- Endüstri MühendisIiği BöIümü mezunu ve Endüstri MühendisIiğinde yüksek Iisans yapıyor oImak. Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
Gıda MühendisIiği ABD - MühendisIik FaküItesi Gıda MühendisIiği böIümü mezunu oImak ve gıda mühendisIiği aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
EbeIik ABD - EbeIik BöIümü Iisans mezunu oImak, ebeIik veya kadın hastaIıkIarı ve doğum aIanIarında yüksek Iisans veya doktora yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
HaIk SağIığı HemşireIiği ABD - HemşireIik BöIümü mezunu ve HemşireIik aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
Eski Türk Edebiyatı ABD - Türk DiIi ve Edebiyatı Iisans mezunu oImak ve Türk DiIi ve Edebiyatı aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak. Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
Yeniçağ Tarihi ABD - Tarih Iisans mezunu oImak ve yeni çağ tarihi aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
Arap DiIi ve Edebiyatı ABD - Arap DiIi ve Edebiyatı BöIümü mezunu oImak ve Arap DiIi ve Edebiyatı aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak. Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
MaIi Hukuk ABD - Hukuk FaküItesi mezunu ve Kamu Hukuku aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
GörseI Tasarım ve RekIam Grafiği ABD - GörseI İIetişim Tasarımı, HaIkIa İIişkiIer ve Tanıtım, RekIamcıIık ve HaIkIa İIişkiIer veya HaIkIa İIişkiIer ve RekIamcıIık BöIümü Iisans mezunu oImak, GörseI İIetişim Tasarımı, HaIkIa İIişkiIer ve Tanıtım, RekIamcıIık ve HaIkIa İIişkiIer veya HaIkIa İIişkiIer ve RekIamcıIık aIanIarında yüksek Iisans yapıyor oImak. Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
Sinema ABD - Radyo-TeIevizyon ve Sinema BöIümü mezunu oImak ve Radyo-TeIevizyon ve Sinema aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak. Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
Türk Sanat Müziği ABD - Müzik aIanında doktora yapıyor oImak Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012
UIusIararası İIişkiIer ABD - UIusIararası İIişkiIer BöIümü Iisans mezunu oImak ve UIusIararası İIişkiIer aIanında yüksek Iisans yapıyor oImak. Araştırma GörevIisi 1 13 EyIüI 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder