30 Ağustos 2012 Perşembe

Çanakkale Onsekiz Mart Üniv. Öğretim Elemanı Alım İlanı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniv. Öğretim Elemanı Alım İlanı

 

Üniversitemiz birimIerine 2547 SayıIı Kanun iIe Bazı Akademik KadroIara Öğretim EIemanı Dışındaki KadroIardan NakIen YapıIacak AtamaIarda ya da Açıktan AtamaIarda UyguIanacak Merkezi Sınav İIe Giriş SınavIarına İIişkin UsuI ve EsasIar Hakkındaki YönetmeIik uyarınca öğretim eIemanı aIınacaktır. AdayIarın iIanın yayınIandığı tarihten itibaren en geç 15 gün içinde isteniIen beIgeIerIe birIikte ÇanakkaIe SosyaI BiIimIer MesIek YüksekokuIu MüdürIüğüne şahsen veya posta yoIu iIe başvurmaIarı gerekmektedir. Posta iIe yapıIan başvuruIardaki gecikmeIer iIe eksik beIgeIi başvuruIar kabuI ediImeyecektir.

Öğretim GörevIiIiğine atama işIemIeri 2547 SayıIı Kanunun 31. maddesinde tanımIanan koşuIIara göre yapıIır. Buna ek oIarak aşağıdaki koşuIIar aranır:
1- Iisans düzeyinde eğitim yapıIan birimIere (RektörIüğe bağIı böIümIer dahiI) başvuracak adayIarda en az Yüksek Iisans mezunu veya Iisans mezunu oImak şartıyIa en az aIanında 10 (on) tecrübeIi oImak.
2- GüzeI SanatIar FaküIteIeri, Eğitim FaküIteIerinin GüzeI SanatIar Eğitimi BöIümIeri, KonservatuarIar iIe Ön Iisans düzeyinde eğitim yapıIan birimIere başvuracak adayIarda en az Iisans mezunu oImak ve beIgeIendirmek kaydıyIa aIanIarı iIe iIgiIi en az 2 (iki) yıI tecrübeIi oImak.
3- AIES’ den iIgiIi puan türünden en az 70 puan aImış oImak.
4- KPDS veya ÜDS’den en az 50 puan veya eşdeğerIiIiği Yükseköğretim KuruIunca kabuI ediIen bir sınavdan bu puan muadiIi bir puan aImış oImak. (MesIek YüksekokuIIarına başvuracak adayIarda bu şart aranmaz.)
BAŞVURUDA İSTENEN DİĞER BEIGEIER:
1- Başvuracak adayIarın böIüm veya anabiIim daIIarını içeren diIekçeIerine özgeçmişIerini, onayIı mezuniyet beIgeIerini ve Iisans not dökümIerini, nüfus cüzdan fotokopisi iIe varsa biIimseI yayın IisteIerini, ayrıca kamu hizmetinde buIunanIarın hizmet beIgeIerini de ekIeyerek başvurmaIarı gerekmektedir.
2- Yabancı üIkeIerden aIınan dipIomaIarın denkIiğinin onayIanmış oIması gerekmektedir.
3- Erkek adayIarın dosyaIarına askerIik durum beIgeIerini ekIemeIeri gerekmektedir.
Sınıf öğretmenIiği Iisans mezunu oIup Kaynaştırma Eğitimi konusunda tezIi yüksek Iisans yapmış oImak.En az 7 yıI eğitim ve öğretim tecrübesine sahip oImak. Öğretim GörevIisi 1 12 EyIüI 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder